Sider

torsdag den 29. november 2012

Hang on.

Hende der samlede mig op efter du havde smidt mig i lort, gik stille hen og blev hende jeg skulle være sammen med. Jeg havde aldrig forestillet mig at du skulle gå hen og blive min kæreste på det tidspunkt. Men du fik mig til at åbne op for mig selv igen og lukke dig helt ind til mine dybeste tanker. At jeg kunne stole på dig fuldt ud igen, gjorde mig sikker på at når jeg kunne det, så var det fordi dét at jeg elsker dig, fik lov til at blive vist langsomt men mere og mere med tiden.

Jeg er glad for, at jeg er færdig med dig og dine løgne, som bragte mig ud på kanten af kanten - så langt ude at jeg ikke kunne se på mig selv mere uden at føle mig som en idiot. Jeg vil aldrig nogensinde lade dig komme derind igen, og jeg har kun had og ligegyldighed til overs for dig nu. 5 års løgne og udnyttelse..... Hvordan fanden ku' du gøre det?

Er du gal mand, hvor må hende min dejlige kæreste have haft noget af en opgave for at få mig op at stå igen. Jeg er fandme glad for jeg har hende, og hun har altid været der. Vi har haft op- og nedture - true shit, men altid blevet forenet igen. Jeg kan langt om længe sige: "Jeg er glad." - og mene det helt inde fra hjertet. Martina, du er min lysende stjerne på den mørkeste nattehimmel.

AJ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar