Sider

torsdag den 13. december 2012

What did you do?

Okay... Rimelig fantastisk blev dagen igår faktisk. Fuck jeg nød at være afsted sammen med drengene og de andre på efterskolen igår. Det var lige hvad jeg trængte til. Og hvad så der? Jo man kommer da til at tilbringe en aften hos min smukke pige bagefter. Åh hvor jeg elsker det så meget, ja alt ved hende. Og det må nu egentlig godt bare blive i morgen, så ser jeg hende igen. Fik jeg egentlig nævnt jeg var noget så travl til at rende afsted til toget i dag med hende, da jeg skulle i skole? Ikke særlig smart at udsætte alarmen på wonderphone, og så sove en time ekstra. Men afsted jeg kom, og til de lorte terminsprøver, men ingen problem i det da. Geden var nem at barbere, selvom jeg sad og blundede op til flere gange. Nu står den på håndbold i kassen. Så slutningen af Srbijas kamp mod Frankrig. Kunne de ikke have været i den anden pulje, så Srbija, Norge, Crne Gora og Danmark kunne være i semi? Næh nej, men nu håber jeg bare på at Crne Gora tager det guld !
I... Srecan za tebi i meni. (-: <3


Annika Skov.♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar